Dowódca Admin
Liczba postów : 23 Join date : 30/06/2016
| Temat: Wzór Nie Lip 17, 2016 6:37 pm | |
| - Kod:
-
[center][img=link do obrazka z wyglądem postaci][/img] [b]Imię i nazwisko:[/b] [b]Pseudonim:[/b] [b]Wiek:[/b] [b]Frakcja:[/b]
[b]Wygląd:[/b] [b]Charakter:[/b] [b]Zalety/Wady/Cechy:[/b]
[b]Historia:[/b] [b]Zdolności:[/b] [b]Umiejętności:[/b] [b]Wykaz zdolności i umiejętności:[/b] [list][b]Siła:[/b] [b]Wytrzymałość:[/b] [b]Szybkość:[/b] [b]Zwinność & zręczność:[/b] [b]Inteligencja:[/b] [b]Mechanika & konstruktorstwo:[/b] [b]Walka:[/b] [b]Walka z użyciem broni:[/b] [b]Szybkość uczenia się:[/b] [b]Odporność zdrowotna:[/b][/list]
[b]Ekwipunek:[/b] [b]Dodatkowe informacje:[/b] [/center] Imię i nazwisko: Nie, nie może być "nie ma". Nawet, jeśli postać nie pamięta, kim jest, jakoś się przecież nazywa. Pseudonim: Wszelkie drugie imiona dozwolone. Wiek: Dokładnie. Data urodzenia mile widziana. Frakcja: Jest dobry, zły czy może piękny inaczej?
Wygląd: Opis bądź art. Wszelkie znaki szczególne muszą zostać opisane. Jeżeli grasz postacią kanoniczną, i chcesz grać w innym wyglądzie (Na przykład w jednej ze skórek, albo jakimś alternatywnym wyglądzie z arta) musi być wyjaśnienie w historii. W przypadku zmian kosmetycznych (Inny kolor elementów zbroi) wystarczy jedno zdanie, ale w przypadku większych zmian (Na przykład Greifhardt) wymagać będziemy dłuższych wyjaśnień. Poza tym, zachowajmy trochę logiki-McCree paradujący w fladze Ameryki nie przejdzie (Nawet, jeśli spróbujemy opchnąć model patriotyczny). Charakter: Jaka jest twoja postać? W przypadku postaci kanonicznych musi to być jak najbardziej zgodne z kanonem. Nie może być Reaper marzący o kucykach, albo Żołnierz 76 chcący tylko zabijać. NIE MA ZGODY NA TEKSTY "zmienny jak pogoda" albo "ponury jak grób." Wysilcie się! Zalety/Wady/Cechy: Zalety postaci, wady i zachowania szczególne (Np: Nie rozstaje się ze swoim płaszczem). Zalety i wady najlepiej wypisać w punktach.
Historia: Wiesz, czego dokonałeś, co zrobiłeś, co wysadziłeś... Prosimy nie skracać do dwóch, trzech zdań. Historia w KP kanona musi być kanoniczne, choć dozwolone są drobne zmiany. Ponadto, zachowajmy logikę. 14 latka w Overwatch? Nie przejdzie. Ponadto, zezwalamy na headcanony (uzupełnienie historii kanonu) oraz na relacje między kanonami w historii. UWAGA: Wszelkie głębsze relacje z kanonem (powiązania rodzinne, szczere przyjaźnie itp.) wymagają zgody gracza. Jeżeli nie ma gracza, to automatycznie nie ma zgody. Amen. Zdolności: Wiesz, telekineza, regeneracja, takie tam. Oczywiście, wszystko jakoś wyjaśnione (o, to mam przez promieniowanie. O, a to przez to chemiczne świństwo) i bez przesady. Jesteśmy tu, żeby się bawić, a nie być wszechpotężni. Umiejętności: Wszystko co potrafisz. Wysadzanie się, wrzeszczenie w wypadku zagrożenia, gotowanie... co chcesz, to możesz (Pamiętaj, nie przesadzaj. No i licz się z tym że możesz oberwać Nerfgunem)! Wykaz zdolności i umiejętności: Wypełniony zgodnie z tym tematem. Informacje w nim zawarte można też zawrzeć w punktach "moce" i "umiejętności", ale rozpiski i tak nie pomijamy - bardzo ułatwia życie pozostałym użytkownikom i MG.
Ekwipunek: Wszystko, co masz pod ręką. Nie przesadzaj, bo każę ci wyjaśnić, gdzie to wszystko mieścisz. Zaliczamy tutaj wszystkie bronie. Dodatkowe informacje: Wszystko, co z różnych powodów nie zmieściło się w poprzednich punktach.Ponieważ wiele osób mnie pytało (Mnie - Zastępcę, tego tajniaka) co to nerfgun, załączam jego zdjęcie. To je nerfgun.To je jego siostra-Bettergun.Admini wkraczają w waszą kartę uzbrojeni w te dwie bronie, trzymając jedną w każdej z dłoni. | |
|